Doriti sa faceti achizitii prin SICAP / SEAP? Mastel Serv este prezent ca si ofertant in sistemul de achizitii publice SEAP/SICAP
Datele de identificare pe S.I.C.A.P. - la secțiunea Operatori Economici (Participanți) - sunt urmatoarele:
Tip de Ofertant: Societate Comerciala
Denumire Entitate: MASTEL SERV S.R.L.
Oraș – Bucuresti, Sector 2
Cod Unic de Înregistrare: RO5439369
Numar de inregistrare la ONRC: J40/4565/1994
Cont Trezorerie : RO11TREZ7025069XXX003238
Ai posibilitatea de a achizitiona prin sistemul SEAP / SICAP oricare dintre produsele disponibile pe
www.paduresigradina.ro. În cazul în care nu sunt publicate ne poti contacta pe
contact@paduresigradina.ro sau la telefon 0745.339.948 pentru a actualiza catalogul.
Procedura de achiziție prin SEAP / SICAP
1. Identificați produsele dorite
2. Trimiterea intenției de achiziție prin e-mail
- Odată ce ați identificat produsele dorite, trimiteți un email cu acestea la adresa: contact@paduresigradina.ro în care să specificați că doriți achiziționarea prin platforma SEAP / SICAP.
3. Achiziția prin SEAP / SICAP
- Unul dintre reprezentanții noștii de vânzări va lua legătura cu dvs. prin telefon / email. Comanda dvs. va fi publicata sub forma de pachet pe platforma www.e-licitatie.ro și vi se va transmite codul CPV și nr de referință pentru a putea realiza achiziția directă, iar societatea noastră va emite factura numai după finalizarea achiziției.