Toate produsele comercializate de catre Paduresigradina.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de S.C. Mastel Serv S.R.L., certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre S.C. Mastel Serv S.R.L.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa contact@paduresigradina.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Termenul de garantie oferit este de 24 luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice, exceptie facand produsele care au garantie extinsa de la producator si acest lucru va fi specificat in pagina de produs.
In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre SC Mastel Serv S.R.L., iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.
Limitări şi excluderi ale garanţiei şi conformitaţii
Vanzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform optiunii consumatorului dacă aceasta este imposibilă sau disproportionată în comparaţie cu solutii alternative care sunt disponibile ţinând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanţa lipsei de conformitate şi dacă ar putea fi realizată o reparaţie alternativă fără un inconvenient semnificativ penstru consumator.
Consumatorul nu este îndreptaţit să solicite rezolutiunea contractului dacă lipsa conformitatii este minoră.
Dacă vanzătorul nu constată existenţa unui defect pentru care se angajează răspunderea acestuia, rezultă că situaţia este o solicitare nejustificată de acordare a garanţiei, pentru care poate cere cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultantă/ora.
Nu se consideră a fi lipsa de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vanzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate işi are originea în materialele furnizate de consumator.
Produsele consumabile şi accesoriile nu beneficiază de garanţie – vă rugăm să verificaţi buna functionare a acestora in momentul achiziţionării
Garanţia nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucţiunile de instalare, punere în functiune, utilizare, întreţinere, manipulare, transport şi depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentaţia insotitoare şi cum au fost prezentate la predarea produsului.
Nu răspundem de eventualele incompatibilitaţi dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi şi produsele altor firme.
Nu se acordă garanţie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuaţii/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiţii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare,umezeală excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.)
Garanţia nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, traznet, inundaţie, foc etc.
Garanţia se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenţii din partea unor persoane neautorizate de vanzător.
Garanţia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.
Garanţia nu acoperă în nici o situaţie eventualele pierderi de informaţii datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. în acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. inainte de a vă prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranţă ale datelor personale. integritatea datelor nu este asigurată prin condiţiile de garanţie: pierderea datelor în urma intervenţiei în service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vânzătorului.
Pentru detalii suplimentare nu ezitati sa contactati ne contactati la: contact@paduresigradina.ro .