Politica de returnare a produselor
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situaţii:
Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conţină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura. Optional puteti completa si transmite in format electronic cererea de retragere de aici.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua doar în urmatoarele condiţii:
– Produsele nu trebuie să prezinte urme de uzură;
– Starea aparatelor şi produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menţinute intacte. În cazul tuturor materialelor consumabile ca produs de sine statator sau ca facand parte dintr-un ansamblu/ utilaj, folosirea lor (până şi numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor. În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, Cumparatorul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecţiuni datorate utilizării neadecvate.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, S.C. Mastel Serv S.R.L. are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la opţiunea clientului, de a reexpedia produsul.
Aceste dispoziţii se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.In cazul in care produsul livrat a fost in oferta cu transport inclus se va opri aceasta suma conform costurilor de transport plus taxa de ramburs ( in cazul platilor in numerar ) .
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanţie şi se constată neconformitatea în perioada de garanţie, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 şi a altor dispoziţii legale în vigoare.
NOTĂ: In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare. În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garantie etc.).